سردار 403

سردار سپاه اسلام

سردار 403

سردار سپاه اسلام

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام

در این مطلب یه آموزش کاربردی درمورد نحوه استفاده از کارت های شارژ ایرانسل میدم.

ما در این پست قرار است نحوه وارد کردن کد شارژ ایرانسل را به شما آموزش دهیم. ایرانسل چندین روش متفاوت برای افزایش اعتبار خطوط اعتباری خود در نظر گرفته است، که با کمک آن‌ها می‌توانید میزان شارژ سیم‌کارت خود را افزایش دهید.


همانطور که می‌دانید یکی از روش‌‎های افزایش شارژ سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، خرید کارت شارژ می‌باشد، با خرید کارت شارژ، شما یک کد 14 و یا 16 رقمی دریافت خواهید کرد که می‌بایست که کد شارژ را فرمتی که در ادامه ذکر می‌شود از خطوط اعتباری ایرانسل شماره‌گیری نمایید تا موجودی سیم‌کارت شما افزایش یابد.

  • امیر مرادی
  • ۰
  • ۰
همانطور که شاید شما هم تجربه کرده باشید، استفاده از اینترنت همراه بدون فعال سازی بسته های اینترنتی اصلاً منطقی و به صرفه نمی‌باشد، از این رو اپراتور برای کاهش هزینه های کاربران خود اقدام به معرفی بسته های اینترنتی نموده اند اپراتور ایرانسل نیز از این قضیه مستثنا نبوده و بسته های متنوعی را در مدت زمان و حجم های متنوع ارائه کرده است. مشکلی که این قضیه به وجود آورده، سردرگم شدن مشترکین ایرانسل در تعداد زیادی از بسته های اینترنت می‌باشد که تصمیم برای انتخاب بسته ی مورد نظر را سخت کرده است.
در این مطلب شما را با لیستی از بسته های اینترنت ایرانسل آشنا میکنیم و سعی می‌کنیم تا بسته های مقرون به صرفه را به شما معرفی می‌کنیم.

هدف این مطلب، راهنمایی شما برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل می باشد، همانطور که می دانید ایرانسل تعداد زیادی بسته در حجم و مهلت های متنوع ارائه نموده که انتخاب بین آنها به پروسه ای سخت تبدیل شده است.

در این مطلب شما رو با لیستی از این بسته ها آشنا خواهیم کرد.
  • امیر مرادی