سردار 403

سردار سپاه اسلام

سردار 403

سردار سپاه اسلام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شبکه ملی اطلاعات و یا همان اینترنت ملی قصد دارد که بستری امن را برای ارائه محتوای و خدمات بدون اینکه نیازی به استفاده از روترهای خارجی باشد مهیا کند همچنین ارتباطی امن و پایدار را برای بخش های مهم کشور ایجاد کند. طبق برنامه ریزی تعیین شده، دیروز فاز نخست شبکه ملی اطلاعات به صورت رسمی آغاز به کار کرد؛ شبکه ای که قصد دارد با برپایی بستری امن برای ارائه محتوا و خدمات و بدون نیاز به طی مسیرهای خارجی، ارتباطات محافظت شده و پایداری را بین مراکز حیاتی کشور ایجاد نماید، ایرانسل نیز در این مراسم اقدام به معرفی خدمات جدید خود در زمینه اینترنت همراه و بسته های جدید اینترنتی آن پرداخت.

ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتای کشور دارای بسته های اینترنت متنوعی می باشد که در همین راستا، ایرانسل نیز به تشریح دستاوردها و خدماتش در مراحل مختلف راه اندازی و اجرای این پروژه ملی اقدام ورزیده. متن رسمی بیانیه ایرانسل را در ادامه مطالعه می کنید، با ما همراه باشید تا با خدمات جدید ایرانسل آشنا شوید.

اپراتور ایرانسل گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را فراهم کرده است، همچنین با استفاده از بسته های اینترنت متنوع این اپراتور علاوه بر دسترسی به اینترنت با کیفیت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

بسته های اینترنت ایرانسل را هم اکنون علاوه بر روش های قبلی به صورت اینترنتی نیز می توانید خریداری نمایید و اقدامات ایرانسل در پروژه شبکه ملی اطلاعات در چهار سطح ایجاد شبکه دسترسی، انتقال، زیرساخت و حوزه محتوا دسته بندی می‌شوند.

لیست بسته های اینترنت ایرانسل را می توانید در وبسایت این اپراتور مشاهده کنید و همچنین در صورت احتیاج می توانید اقدام به خرید بسته اینترنتی ایرانسل کنید که به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با بهره‌برداری از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، ایرانسل نیز با گسترش زیرساخت‌هایی نظیر مراکز تبادل ترافیک (IXP)، نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل، سیستم مدیریت دسترسی (IAM) و شبکه توزیع محتوا (CDN) در بخش زیرساخت، همچنین شبکه انتقال نوری (OTN) و استحکام آی‌پی (IP/BB) در بخش شبکه‌های انتقال، ایجاد و گسترش شبکه نسل سوم (3G) و نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) سعی بر آن داشته تا در این پروژه نقش پررنگی ایفا کند.

در این مطلب روش های خرید بسته اینترنتی ایرانسل را شرح می دهیم که علاوه بر این، ایرانسل به عنوان اپراتور پیشتاز و نخستین شرکت در حوزه تأمین محتوای موبایل، با توسعه گسترده‌ترین زیرساخت و ایجاد تحول در چرخه تولید محتوا، اقدامات مؤثری را در زمینه توسعه مدل‌های کسب‌وکار محتوا، زنجیره تأمین محتوا و زیرساخت ارائه محتوا انجام داده است.

سرویس های جدید ارائه شده از سوی ایرانسل این امکان را برای شما فراهم نموده که خرید بسته اینترنتی ایرانسل را به شیوده آسان انجام دهید. همچنین ایرانسل موفق شده تا گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اهدافی چون فسادستیزی، دانش محوری، اصلاح الگوی مصرف، کاهش وابستگی‌ به نفت، امنیت اقلام راهبردی و اساسی، مردم محوری، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، ایجاد توانایی مقاومت در برابر عوامل تهدیدزا و بهبود شاخص‌های کلان فراهم کند. بسته های این اپراتور در دسته بندی های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، شگفت انگیز و ثابت ارائه شده اند.

بسته های ساعتی ایرانسل این امکان را به شما می دهند تا به صورت نامحدود از اینترنت این اپراتور استفاده نمایید که بر اساس این گزارش، ایرانسل در کمتر از دو سال از دریافت پروانه ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر و همزمان با راه‌اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات توانسته است بیش از 1149 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) و بیش از 270 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل چهارم (4G/LTE) قرار دهد، بسته های روزانه را در مدت زمان 1 روزه و 15 روزه می توانید خریداری نمایید.

بسته های ثابت ایرانسل را در صورتی می توانید خریداری نمایید که از قبل سیم کارت مخصوص آن را به همراه مودم نسل چهارم را خریداری کرده باشید، ایرانسل همچنین در حوزه اینترنت ثابت، کمتر از یک سال پس از دریافت پروانه بهره‌برداری از شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، موفق شده 39 شهر ایران را تحت پوشش اینترنت نسل چهارم بی‌سیم خانگی و اداری خود قرار دهد از سویی دیگر برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل می توانید به سایت این اپراتور مراجعه نمایید و یا از وبسایت های ارائه دهنده خدمات اپراتور ها استفاده نمایید و یا اینکه از کدهای USSD استفاده کنید.

همچنین با دانلود و نصب برنامه اندرویدی می توانید بسته ها را به صورت آفلاین خریداری کنید که بر این اساس، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با توجه به تعداد مشترکان، گستره پوشش، تنوع فناوری‌های دسترسی به اینترنت و کیفیت تجربه کاربری، گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را فراهم کرده است و بیشترین تبادل ترافیک اینترنت کشور در حال حاضر در شبکه این اپراتور انجام می‌شود، همچنین با نصب این برنامه می توانید بسته های سایر اپراتورها را نیز مشاهده نمایید.

  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • امیر مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی