سردار 403

سردار سپاه اسلام

سردار 403

سردار سپاه اسلام

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
همانطور که شاید شما هم تجربه کرده باشید، استفاده از اینترنت همراه بدون فعال سازی بسته های اینترنتی اصلاً منطقی و به صرفه نمی‌باشد، از این رو اپراتور برای کاهش هزینه های کاربران خود اقدام به معرفی بسته های اینترنتی نموده اند اپراتور ایرانسل نیز از این قضیه مستثنا نبوده و بسته های متنوعی را در مدت زمان و حجم های متنوع ارائه کرده است. مشکلی که این قضیه به وجود آورده، سردرگم شدن مشترکین ایرانسل در تعداد زیادی از بسته های اینترنت می‌باشد که تصمیم برای انتخاب بسته ی مورد نظر را سخت کرده است.
در این مطلب شما را با لیستی از بسته های اینترنت ایرانسل آشنا میکنیم و سعی می‌کنیم تا بسته های مقرون به صرفه را به شما معرفی می‌کنیم.

هدف این مطلب، راهنمایی شما برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل می باشد، همانطور که می دانید ایرانسل تعداد زیادی بسته در حجم و مهلت های متنوع ارائه نموده که انتخاب بین آنها به پروسه ای سخت تبدیل شده است.

در این مطلب شما رو با لیستی از این بسته ها آشنا خواهیم کرد.

mtn-internet-package

‌توی این پست می‌خوام بسته‌های اینترنت ایرانسل رو بررسی کنیم، این پست بخش اوله و فقط بسته‌های ساعتی رو بررسی می‌کنیم در آینده سراغ بسته‌های دیگه ایرانسل هم می‌ریم.

همین الان که دارم این مطلب رو می‌نویسم ایرانسل نزدیک به 172 عدد بسته اینترنت داره؛ از بسته‌های 50 مگی گرفته تا 1500 گیگی!

یه توصیه ی کوچیک، برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل میتونید از وبسایت ما به آدرس https://etore.me/internet/ استفاده کنید، در این سایت لیستی از بسته های ایرانسل قابل مشاهده است و همچنین به سادگی میتونید بسته مورد نظرتون رو خریداری کنید.
کافیه یه سر به سایت ایرانسل بزنید و یا نرم افزار ایرانسل من را باز کنید تا با انبوه بسته‌ها مواجه بشید، باید یکی یکی بسته‌ها رو بالا و پایین می‌کنید تا بسته‌ی مورد نظرتون رو پیدا کنید اگه نگیم کار سختیه ولی حوصله سر بره!

نحوه بررسیمون به این شکله مبلغ هر بسته رو به حجم اون بسته تقسیم میکنیم تا قیمت هر گیگ به دست بیاد.

یه توضیح ریز: تمامی مبلغ‌های بسته‌ها با احتساب 9 درصد مالیات درج شده.

بسته‌های ساعتی:
ایرانسل توی این دسته، 6 تا بسته داره که سه تاش نامحدودند و باید توی بازه خاصی استفاده بشند و سه تای دیگه‌ی اون‌ها حجمی هستند و اینها هم محدودیت زمانی دارند.

بسته‌های نامحدود ایرانسل رو تنها میشه بین ساعات 2 بامداد تا 8 صبح استفاده کرد و همونطور که می‌دونید یه محدودیت زمانی هم داره، مثلاً یک ساعت؛ و این یک ساعت از لحظه اولین اتصال شما به اینترنت محاسبه می‌شه.

بسته‌های نامحدود: 3 بسته‌ی یک ساعته، دو ساعته و سه ساعته وجود داره که مقرون به صرفه‌ترین بسته، بسته های سه ساعته است به این دلیل که برای هر ساعتش شما مبلغ 726 تومان پرداخت می‌کنید.

بسته‌های حجمی: این بسته‌های ایرانسل دو تا محدودیت دارند اول حجمی و دوم زمانی. توی این بخش ایرانسل سه تا بسته داره، بسته‌ی یک گیگی یک ساعته، بسته‌ی دو گیگی دو ساعته و بسته‌ی 3 گیگی سه ساعته که بین این سه تا مناسب‌ترین بسته، بسته های 3 گیگی 3 ساعتست، به این دلیل که برای هر گیگ شما مبلغ 1453 تومان پرداخت می‌کنید.

این مطلب به مرور تکمیل میشه و در پست بعدی بسته‌های روزانه ایرانسل رو بررسی می‌کنیم.

علاوه بر خرید بسته اینترنت به روش فوق شما می‌توانید با خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور اقدام به فعال سازی بسته های ایرانسل با شماره گیری کد *555# نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی